6 Ağustos 2008 Çarşamba

BIR YOLU GERCEKTEN VE TOPTAN TERKETMEYEN YENI BIR YOLA CIKAMAZ...CIKABILIR MI??



erkek bir yol basindaydi
daha once bir cok yoldan donmustu
sonu olmadigini gordugu icin
yorgundu
tek istedigi son bir yola cikmak ve bu kez dogru yerde bitirmekti
yolun sonu onun hayati olacakti
daha onceki yollarda hep tuzaklar vardi
dusmek istemiyordu

kiz bir yol basindaydi
daha once hic yola cikmamisti
duzgun bir son istedigi icin
tedirgindi
tek istedigi tek bir yola cikmak ve sonunu getirmekti
yolun sonu onun hayati olacakti
tuzaklardan korkuyordu
dusmek istemiyordu

erkek kizi gordu
kiz erkegi gordu
ikisi de korktu once...birbirinden
sonra birlikte yola cikmaya karar verdiler
kiz dedi ki
bu yol cok uzun dayanabilecek misin
dayanirim dedi erkek
ya sen bana guvenebilecek misin
tek istedigim de bu zaten dedi kiz
evet guveniyorum sana

yuruduler yuruduler
hep cicek vardi ortalikta
ikisi de mutluydu
ama daha yolun basiydi

erkek arkasina baktigi zaman eski yollarini hala gorebildigini farketti birden
kiz bunu farketmedi
cunku hep ileri bakmak istiyordu o
yoksa biri tokezlerse digerini de dusururdu
kiz bunu biliyordu

bir gun erkek arkasina bakarken dustu
kiz da arkasina bakti
eski yollari gordu
uzuldu
yanlislikla oldu dedi erkek
kiz da onu tutup kaldirdi
ona dedi ki
yolun yolumdur
ama basini da yolumda istiyorum
basim senin dedi erkek

devam ettiler
bir gun erkek dedi ki
eski yolumdan cagiriyorlar beni
hayir diyemiyorum
kiz uzuldu
erkek uzulmesini istemedi

devam ettiler

erkek hep dustu
bir cok tuzak vardi cunku

kiz hic dusmedi
bir cok tuzak olmasina ragmen

her seferinde kiz erkegi tutup kaldirdi
erkek de boylece tuzaklardan korkmaz oldu
kiz hem kendi dusmemeye calisiyordu
hem de erkegi dusurmemeye
bu cok agir bir yuktu
ilk yoluydu kizin

gene de devam ettiler
bir gun erkek tekrar dustu
hic kalkmaya calismadi kiza kolunu uzatti

kiz dusundu
hep ileri bakmisti
erkegin elini hic birakmamisti
ona eski yollari hic sormamisti
ama artik gormezden gelemezdi
erkek hep geriye bakmisti
tek yaptigi yurumek olmustu
tuzaklari gorememisti
aslinda butun tuzaklar erkek icindi
kizin baktigi yere baksaydi dusmezdi

kaldir beni lutfen dedi erkek
seni seviyorum ben
hep yurudum seninle
ama ben de yorgundum
hep dusen ben oldum

kiz dedi ki
neden hep arkaya baktin
neden hic dusmemeye calismadin
neden kalkmaya calismadin

erkek neden arkaya baktigini soyleyemedi
bu hikayenin dugum noktasi olmasinin yaninda en buyuk sirri da bu

kiz cok yorulmustu
cok gucenmisti
yoldan cikti
ama baska yola sapmadi
yolun kenarina oturdu
hayati boyunca baska bir yola cikmamak icin
tekrar hata yapmamak icin
tam da erkegin dustugu yerde
yoldan cikti
kenara oturdu

erkek hemen kalkti
kiz bekledi
icten ice
yanina gelip o onu kaldiracakti bu sefer de

ama erkek geri dondu
en basa
eski yoluna
ya da yepyeni yollara

kiz orda bekledi
erkek bazen sesleniyordu ona
ama geri donmek icin hazir degildi ikisi de
dugum cozulmemisti

kiz hep bekledi
erkek gelsin kaldirsin diye
ama kiz erkegi geri cagirirsa erkegin katetmesi gereken cok onemli bir yol vardi
bu gozunde buyuyordu

bir gun erkek yolun basina kadar geldi
kiza seslendi
gelmek istiyorum hazirim buna dedi
lutfen sen de gel
yola yeni bastan cikalim
ayni tuzaklara dusmeyecegim soz

kiz sasirdi
ne olmustu acaba
erkegin eski yollarina bakmaya calisti
bostu hepsi
kullanilmaz haldeydi..tarumardi
icinden gulumsedi bunun icin mi diye
erkek dedi ki
ben temizledim o yollari
kiz sasirdi

kiz hala dusunuyor
erkek hala yolun basindan sesleniyor


peki sizce kiz ne yapsin
korkmaya hakki yok mu
tekrar ayni sey olmaz mi
ya yollar kendiliginden bosalmissa
ya erkege baska yol kalmamissa
gelmesinin sebebi buysa
erkek gercekten pisman mi
bunu nerden bilsin
sadece seslenmesiyle mi
erkek bastan baslayalim diyor
bu ayni zamanda sorulari bosver demek
cevabim yok sadece seviyorum demek
zaten onemli olan arkaya bakmak degil ki
bunu NEDEN yaptigi..
kiz bunu bilmek istiyor
inanmak istiyor
yolun basina geri donebilir
ama erkegin ona tuzak kurmus olmasindan korkuyor
digerlerinden alip da bitiremedigi intikami ona neden hazirlamayacagini bilmek istiyor
kendi ayricaligini ve digerlerinden farkini bu gune kadar hissettiremedi ya erkek
bu yuzden..
varsa bir fark
ya da anladiysa erkek
bunu bilmek istiyor
NEDEN

yolun basinda tek basina kalmak istemiyor
bu ona aci vermeyecek cunku aci ona islemiyor-mu artik
o sadece onurlu bir sekilde orda yolun kenarinda kalmayi tercih ediyor
boyle oyunlar istemiyor
cunku kalbi o kadar buyuk ki
o kadar tuzaga dusmemisken boyle bir tuzak onun kalbini degistirmeyecek
sadece erkegi unutmasi hizlanacak
tuzak kiza islemeyecek
onun icin bosuna yorulmasin istiyor

kiz sadece cevap istiyor
erkek sadece baslamak
erkek cevap vermezse kiz asla baslayamaz
bunca soru varken onca yolu erkegi almak icin geri donemez
sebepler ona guc verebilir
cevap degil istedigi
NEDEN

onunu gormezse ilerleyemez



işte bu da benim masalımdı
ona gönderdiğim
cevabı geldi,masal olarak
ama önce benim tarafımdan bir bakın,sonra onun
fikirlerinizi bekliyorum..

2 ot veren:):

Adsız dedi ki...

ok. I found an information here that i want to look for.

Bendeniz.. dedi ki...

kız akıllı,
önünü görmezse insan nasıl yol alabilir ki?
sadece sevgi yetmiyor her yolu açmaya,
yürek gerek,cesaret ve güvenilir bir yol arkadaşı gerek.

kızın en doğru kararı verebilmesini diliyorum ve biliyorum yapıcaktır:)

hoşgeldin kuzucuk