4 Ağustos 2008 Pazartesi

çok karışık..çok

birisi var
ilk
anlatması zor
bu kadar zorlanmaya değer mi
bilmiyorum
bilsem bu kadar karışmazdı kafam zaten

bir yılımı verdim
sevdi
öyle kabul ediyorum
bir yıl 'öylesine' için fazla uzun
değil mi?
belki de kandırıyorum kendimi

ben de sevdim
hep belli ettim
yapılmaması gerekenleri yapmadım
köle olmadım,hayır
ama hiç mutsuz etmedim

o da sevdi
hep belli etti
yapılmaması gerekenleri yaptı
köle olmaktan korktu
istemese de mutsuz etti

eskilerden vazgeçemedi
yanlış anlaşılmasın
dost olarak
medeniyet adına
medeniyet kelimesi isminin yanına yakışmayan insanlardı
amaçları belliydi
kız kızı anlar ya
ucuz versiyonum olsalar da onları anlıyordum
o anlamadı hiç
onu da anlıyorum
beni sevdi belki ama
(bu amayı kullanmak istemezdim)
gereğini yapamadı
medeniyetçilik oyunu adı altında pohpohlanmayı da sevdi
sürekli iltifat edilmeyi de
ben yapmıyor muydum
yeteri kadar
bana aşık olsun diye değil

hem beni hem bunları sevemezdi
bir kaç kez seçim hakkı sundum
beni seçti
alışmış kudurmuştan beter derler
o kaçsa da-ki pek kaçmadı
onlar hep kovaladı
net olarak git dersen giderler
normal insanlar
ne onlar normal insandı
ne de o git diyebildi
öyle derse sevildiklerini düşünüyorlardı çünkü
iki arada bir derede

en sonunda bıraktım
askere gitti
geldi
üç ay önce
birkaç kez seslendi
ama eskiden hırsını alamamıştı
intikamları vardı
yada biraz daha okşanması gereken gururu

bir ay önce geri döndü
dön dedi
intikam kalmadı bir tek sen dedi
hiçbirşey diyemedim

bir masal yazdım ona
yolumuzu özetleyen
o da kendi tarafından tamamladı masalı
bunu da yayınlayacağım ilerde
belki hemen
bilmiyorum

kararsızım
bir de annem var
o tanıştırdı bizi
onun içinde benimki gibi birşey olmadığı için daha sert
öfkeli
hissetti çünkü herşeyi zamanında
kendini suçladı
çok yıprandım sandı
evet üzüldüm
ama yaralarımı sardım
sekiz aydır ayrıyız
bir aydır sesleniyor
tek olsam belki dönerim
ben de korkuyorum
ama annem üzgün,kızgın
benden çok daha fazla
canım çok sıkılıyor
tekrar yara almayacağım ben
değiştim diyor
değişmediyse bile eminim ki sarsılmayacağım
eminim
ama annem değil
çünkü o anne
ama beni anlasın istiyorum
benim onu anladığım gibi
öss varken ne kadar üzmesine izin verebilirim ki zaten
ama seviyorum
işte herşey burda.

3 ot veren:):

Adsız dedi ki...

sevmek..bile göre tekrar tekrar zarar görmeni gerektirmemeli..
çok düşün alabileceğin zararı karşılayabileceksen yeniden yola çık güzel kuzum..hayırlı olsun

angel

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hoşgeldin kuzucuk. Hayata dair kaygılarının ne kadar yıpratıcı olduğunu düşünsen de, şu anda dert üstüne dert binmiş gibi görünse de gözüne; yok kuzucuğum yok, en güzel dönemecindesin hayat yolunun. Ve umarım ki, bütün taşları tozlarıyla, zevk alarak ve çok mutlu olarak yürürsün o yolları.

Tekrar hoşgeldin, hayırlı olsun.

PSİŞİK KUZU dedi ki...

isimsiz;seviyorum evet,zarar görmeyeceğime de eminim çünkü kendime çok güçlü bir zırh yaptım bu süre içinde.sadece inanmak sorun

fikrimin ince gülü ablacım :D:D
geldiğine çok sevindim.aslında ben de biliyorum 17 yaşında sorun diye birşey olmayacağını,daha şimdiden geçen seneki halimle dalga geçiyorum :)
ama bu dönemi bitirene kadar bu yaşımla bir karar vermek zorundayım.zorlandığım nokta da bu :)

teşekkür ederim ot verdiğiniz için :)