4 Ağustos 2008 Pazartesi

kuzu kuzu meee,bin tepemeee!!

selam
ben geldim
ben kim miyim?
ben de bilmiyorum henüz:)

onyedi yaşındayım,öss kurbanlıklarından biri de benim
(belki de bu yüzden kuzu dedim kendime :))
en büyük amacım boynuma bağlanan ipten kurtulup kaçabilen kuzulardan biri olmak,
öss yi kazanmak

öss dışında hiç mi sorunum yok?
yığınla ..
belki de kaçtım buraya
öss dışındaki sorunlarım için
tecrübeli,tecrübesiz
mantıklı,mantıksız
iyi,kötü
anlatmak,anlaşılmak için
herkese herşeyi anlatmıyorum
bu yaşta bile magazin dürtüsü var çevremde çünkü
herşey gizli olmak zorunda
herşey içimde kalmak zorunda
ama ben güvenmek istiyorum
beni malzeme yapmayacak,benden çıkarı olmayan,beni tanımayan insanlar istiyorum

açıkça anlatamayabilirim bazen
benzetmeler kullanabilirim :)
bazen ben de herşeyi bilemeyebilirim
öyle zamanlarda hislerimi kullanabilirim

gene de dinleyin beni olur mu?
tek başıma bırakmayın
tavsiye edin
öğüt verin
yanlışsa yüzüme vurun

birinci tekil şahıs bazen yüklemi algılayamıyor
tümleçleri göremiyor
bunları izah edin

şimdiden sağolun
:D:D


aslında akıllı kızımdır
ama hislerim de var
psişik güçlerim de
fikirlerim de
ben de yardımcı olurum

fazla tanıtamadım kendimi
ama nasılsa tanırsınız

böyle ilk konularında fazla başarılı değilim :D

3 ot veren:):

Zen dedi ki...

hoşgeldin kuzucukkk (O_o) başarılar dilerim öss hayatındaa : ) blog şablonuna bayıldımmmm.çok güzel ^-^ bu arada senin bana attığın yorumu yayınlayamıyorum..yani yayınlıyorum ama gözükmüyor :/ sebebini anlayamadım :/ yanlış anlama diye söyleyeyim dedim :)

Karazâde dedi ki...

Bence çok hoş bir yazı olmuş, ben senin kadar samimi yazılar yazamıyorum ne yazık ki! Öss konusunu da boşver. Ben bir ay çalışıp kazandığım için belki seni anlayamayabilirim; fakat eminim üzerinde baskı vardır. Bu senein hayatın; kendin, kendi geleceğin için çalışmalısın. başarızsız olsan bile özgüvenini hiçbir zaman kaybetme.
sevgilerimle...

PSİŞİK KUZU dedi ki...

seinepciğim:)
önemli değil,buraya gelip bunu söylemen yeterli.

karazade
hoşgeldin,ben kendimi anlatıyorum,hisler,düşünceler,kısacası öznel bilgiler var :D
sen bilgi vermeye çalışıyorsun-ki çok güzel bilgiler,nasıl yazman gerekiyorsa öyle yazıyorsun,bence hiç sorun yok :):)
öss.ye gelince,keşke son bir aya gelsem,o zaman biraz rahatlarım.evet,baskı desen,fazlasıyla :D

geldiğiniz için teşekkürler